ALBAYRAK İLETİŞİM MERKEZİ’NDE VATANDAŞLARIN ÇAĞRILARINI CEVAPLADI

Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, 7 gün 24 saat esasıyla çalışan Büyükşehir Belediyesi İletişim Merkezi’ni (TEKİM) ziyaret ederek çağrıları cevaplandırdı

ALBAYRAK İLETİŞİM MERKEZİ’NDE VATANDAŞLARIN ÇAĞRILARINI CEVAPLADI
Tamer Avcılar
Tamer Avcılar
04 Ağustos 2020 Salı 12:15

İletişim Merkezi’ni arayan vatandaşlar, karşılarında Başkan Kadir Albayrak’ın olduğunu öğrenince şaşkınlık yaşadılar. İstek şikâyet ve önerilerini Başkan Kadir Albayrak’a doğrudan bildirme imkânı bulan vatandaşlar, memnuniyetlerini dile getirerek teşekkür ettiler.
Çağrıları cevaplandıran Başkan Kadir Albayrak, vatandaşların taleplerini kayda alarak çözüm sağlanması ve geri dönüş yapılması için ilgili birimlere talimat verdi.
İletişim Merkezi’ndeki mesaisinin ardından TEKİM personeline özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Başkan Kadir Albayrak, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “Birlikte Yönetme anlayışımızın bir gereği olarak halkımızın istek ve önerilerini değerlendiriyor ve bu doğrultuda hizmet, yatırım ve projelerimize yön veriyoruz. Tüm vatandaşlarımızın görüş ve talepleri bizim için değerlidir. İletişim Merkezimize gelen çağrıların her birini ilgili birimlere yönlendiriyor, imkânlar dâhilinde çözüm sağlıyor ve geri dönüş yapıyoruz. Bu hizmet sürecine katılmak beni de son derece mutlu etti. İnsan odaklı bir anlayışla her şeyin en iyisini hak eden halkımıza hizmet vermeye devam edeceğiz” dedi. 
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.