antalya escort
banner57

BSH’A ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİNDE 2 GÜMÜŞ MADALYA

Bosh, Siemens, Gaggenau ve Profilo markalarıyla Türk beyaz eşya sektörünün lider şirketlerinden biri olan BSH Türkiye’nin Çağrı Merkezi, sektörün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World’ün düzenlediği ve en iyilerin seçildiği "2011’in En İyi Performans Sıralamaları-Top Ranking Performers 2011" ödüllerinde, EMEA Bölgesi’nde En İyi Çağrı Merkezi ve En İyi Müşteri Hizmetleri kategorilerinde ikinci olma başarısı göstererek gümüş madalyayla ödüllendirildi

BSH’A ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİNDE 2 GÜMÜŞ MADALYA

BSH Contact Center World’ün düzenlediği ve en iyilerin seçildiği "2011’in En İyi Performans Sıralamaları-Top Ranking Performers 2011" ödüllerinde iki dalda ikinci olarak gümüş madalya alma başarısı gösterdi.
BSH DÜNYA FİNALLERİNDE YARIŞACAK
2010 Ekim ayında başlayan organizasyona başvuran yaklaşık 900 katılımcı firmanın çağrı merkezi projeleri, alanında uzman jüri üyeleri tarafından değerlendirildi. BSH Çağrı Merkezi, ilk defa katıldığı uzun maratonda, maksimum müşteri memnuniyeti, sunulan hizmetin kalitesi, çalışan memnuniyeti, teknolojik altyapı, süreç yönetimi gibi kriterlere göre değerlendirilen her iki kategoride ikinci seçilerek dünya finallerinde yarışmaya hak kazandı.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN YATIRIMLARA DEVAM EDİLECEK
Kasım 2011’de ABD’de düzenlenecek olan finallerde, EMEA, Amerika ve Asya-Pasifik bölgelerinde dereceye giren çağrı merkezleri dünya şampiyonu olmak için yarışacak. BSH Servis Direktörü Gökhan Uğurlu "Çağrı Merkezimizin uluslararası alanda gördüğü takdir bize büyür gurur yaşatıyor. Müşteri memnuniyeti her zaman zirvede tutmak için yatırımlarımıza devam ediyoruz" diye konuştu.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.