Kopan telefon kabloları vatandaşı mağdur ediyor

Bağlık mahallesi sakinlerinden Mehmet Özkul, yaklaşık 15 gündür Tarla ve Huzur Sokak üzerinde bulunan telefon kablolarının kopmuş vaziyette olması ve kimsenin duruma müdahale etmemesinden dolayı serzenişte bulundu. Telefon ve internet kullanamadıklarını belirten Özkul, “Çocuklarımız KPSS tercihlerini yapmaları gerekiyor ama internet olmadığı için mağdur durumdalar. Defalarca arıza hattını aramam ve ilgili kuruma gitmeme rağmen hala bir sonuç alamadık. Yirminin üzerinde aile bu durumdan dolayı çok mağdurlar” dedi.

Kopan telefon kabloları vatandaşı mağdur ediyor
21 Kasım 2014 Cuma 08:47

NE GELEN VAR NEDE GİDEN

Bağlık Mahallesi’nde ikamet eden Mehmet Özkul, kimliği belirsiz kişi yada kişilerce koparılan telefon kablolarının tamir edilmemesinden dolayı mağdur olduklarını ifade etti. Konu hakkında açıklama yapan Özkul, “Bağlık Mahallesi Tarla ve Huzur Sokak üzerinde bulunan kablolar koparılmış vaziyette duruyor. Yaklaşık 15 gündür o vaziyette duruyor. İlgili kuruma giderek yetkili kişi ile görüştüm ve kablonun nereden koptuğunu ve kimlerin kopardığını biliyorum diyerek ekipleri göndereceğini söyledi ama hala kimse gelmedi” diye konuştu.

BAYANA FARKLI CEVAP BANA FARKLI BİR CEVAP

Yaşanan sıkıntının ardından defalarca arıza hattını aradığını ve sürekli başvuruyu güncelledik diyerek kendisinin oyalandığını ifade eden Mehmet Özkul, “Hala ne gelen var nede giden. 20’nin üzerinde daire sakini bu durumdan muzdarip. Telefonlar ve internet çalışmıyor. Çocuklar KPSS’ye başvurdu tercih yapacaklar ama tercih yapamıyorlar. Çok zor durumdayız. Bu sorunun biran önce çözüme kavuşmasını istiyoruz. Hatta yetkili kişi ile görüştüğümde benden önce aynı şikayetle gelen bir bayana sıkıntının modemden kaynaklandığını ifade ederken, bana da cevap olarak kabloların nereden ve kimler tarafından koparıldığını bildiğini söylemişti. Bunu nasıl bir karşılıktır anlamadım” dedi.

Haber: Emrah ÇOĞALAN

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş - 9 yıl önce
sevgili arkadaşlar. telekom satıldı özelleşti sahipleri yabancı yani sıkıntınız çileniz vs. vs umurlarında değil faturayı ödemenize bakarlar. iptal edin interneti kablo net alın başka internet sağlayıcıyla iş yapın telefon kablosu da nedir çocuklarınızın hepsinde son model cep var cepten chat yapacak yerde tercih yapsınlar biraz tasarruf edin.
Avatar
mehmet özkul - 9 yıl önce
ilginiz için teşekkür ederim