Mavi Masa ile hizmet kapıda başlıyor

Vatandaşların istek şikayet ve önerilerinin daha çabuk çözümü için oluşturulan Kapaklı Belediyesi Mavi Masa Birimi personeli halktan da taktir topluyor. Hayata geçirilen Mavi Masa Birimi ile Kapaklı Belediyesi’nde hizmetin kapıda başladığı ifade edildi.

 Mavi Masa ile hizmet kapıda başlıyor
25 Kasım 2014 Salı 07:25

VATANDAŞIN İŞLEM SONUCU HAKKINDA BİLGİ VERİLİYOR
 
Kapaklı Belediyesi, vatandaşların istek şikayet ve önerilerini daha çabuk çözümü için Mavi Masa birimi çalışmalarını sürdürüyor. Hayata geçirilen Mavi Masa Birimi ile Kapaklı Belediyesi'nde hizmet kapıda başlıyor. Vatandaşların belediyeden talebini tarih saat ve hizmet numarası ile kayıt altına alan görevliler, talep sahibini ilgili birime yönlendiriyor. Tüm birimler ile koordinasyon halinde çalışan Mavi Masa bölümü vatandaşın işlemi sonuçlandığında ise vatandaşı arayarak, e-posta yada sms ile bilgilendiriyor.

RAPORLAR BELİRLİ ARALIKLARLA MANDALI’YA İLETİLİYOR

Kapaklı Belediyesi Mavi Masa Birimi çalışanları, yaptıkları çalışmaları içeren raporlarını belirli aralıklarla Belediye Başkanı İrfan Mandalı'ya günlük raporlar halinde sunuyor. Uygulanmaya başlanan bu sistemle Belediye Başkanı Mandalı tüm vatandaşların talep ve şikâyetlerinden, verilen hizmetlerden ne sürede ve ne şekilde sonuçlandığından haberdar oluyor. Gerekli hallerde de kendisi arayarak vatandaşlarla görüşüp vatandaşın talebinin akıbeti veya tamamlandığı hakkında bilgiler veriyor.

VATANDAŞLAR DA MEMNUN

Mavi Masa uygulamasından memnun olan vatandaşlar Kapaklı Belediyesi'nin kendilerine bu derece yakın ve ilgili olmasını mutluluk verici ve aynı zamanda alışılmadık bir çalışma olarak değerlendiriyor. Belediye bünyesinde kurulan Mavi Masa ile ilgili yaptığı açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı İrfan Mandalı, "Mavi Masa uygulamamız vatandaşlarımız tarafından kısa sürede benimsendi. Vatandaşlarımız Belediye’nin kapısından içeri girdiği andan, çıkana kadar onlarla bizzat ilgilenen Mavi Masa görevlilerimiz, gün içinde gelen tüm talepleri kayıt altına alıyor” dedi.
 
HER ZAMAN HALKIMIZIN YANINDAYIZ
 
Vatandaşların Mavi Masa’ya danışmaya devam etmelerini isteyen Mandalı, “Bu yolla hiçbir iş talep sonuçsuz kalmıyor, vatandaşın ne işi olursa olsun Mavi masa onlar için hizmet veriyor. Orada vatandaşların talepleri ile ilgili tüm bilgiler alınıyor. Bir hizmet numarası ile anında sorunu çözecek birime yönlendiriliyor. Tüm bilgiler günlük raporlanıyor, bu raporlarla da çalışmaları takip etmemiz mümkün oluyor. İş yoğunluğumuz nedeni ile her vatandaşla tek tek ilgilenmem olanaksızken, günlük olarak hazırlanan raporlar yoluyla vatandaşlarımızın sorunlarını hızla takip edip, onlarla birebir iletişim halinde olmamı sağlıyor. Kaliteli hizmet anlayışıyla her zaman halkımızın yanındayız. Zamanım elverdiği sürece vatandaşlarımız ile telefon görüşmeleri yapmamı sağlayan sistemden, bende Kapaklıda yaşayanlar da çok memnunlar" diye konuştu.

Haber: Emrah ÇOĞALAN

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.