Tapu 164 yaşında

Çerkezköy Tapu Müdürlüğü, 'Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 164. Kuruluş Yıldönümü'nü kutladı. Müdür Raziye Muslu, Kaymakam Ayhan Bayhan'ı ziyaret ederek, teşkilatın kuruluş yıldönümü hakkında bilgi verdi. Daha sonra Tapu Müdürlüğü'nde gün boyu işlem yapmak için gelen vatandaşlara, pasta ve soğuk içecek ikram edildi

Tapu 164 yaşında
25 Mayıs 2011 Çarşamba 00:00

Çerkezköy Tapu Müdürlüğü, "Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 164. Kuruluş Yıldönümü'nü kutladı. Müdürlük bünyesinde vatandaşlara pasta ve soğuk içecek ikram edilirken, kuruluş yıldönümü nedeniyle bir açıklama yapan Çerkezköy Tapu Müdürü Raziye Muslu, "164 yıllık geçmişi olan Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, merkez ve taşrada 17 bini aşkın personelle 22 Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü, 957 Tapu Müdürlüğü, 325 Kadastro Müdürlüğü ile ülkemizin tüm il ve ilçelerinde birimi olan, yılda ortalama 7 milyon civarında işlem yapan, 20 milyonun üzerinde vatandaşımıza hizmet veren yaygın ve köklü bir kurumdur" dedi.
23 MAYIS 2011 164. YAŞ GÜNÜ
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 164. Kuruluş Yıldönümü Çerkezköy Tapu Müdürlüğü'nce de bir dizi etkinlikle kutlandı. Çerkezköy Tapu Müdürü Raziye Mutlu, kuruluş yıldönümü nedeniyle ilk olarak Kaymakam Ayhan Bayhan'ı ziyaret etti. Beraberinde Sözleşmeli Tapu Uzmanı Ayhan Arslan, Bilgisayar İşletmeni Elif Çetik ve Tuğba Postoğlu ile Arşiv Memuru Uğur Kaygusuz ile Çerkezköy Kaymakamlığı'na gelen Müdür Raziye Muslu, Tapu Müdürlüğü ile ilgili olarak Kaymakam Ayhan Bayhan'ı bilgilendirdi. Kaymakam Bayhan'ı çiçekle selamlayan Muslu, ziyaretin nedenini, "Bugün 23 Mayıs 2011 tarihinde Tapu Müdürlüğümüz'ün 164. Yıldönümünü kutluyoruz" sözleriyle açıkladı. Muslu ve personelini makamında kabul eden Bayhan, tebrik ettikten sonra bir süre sohbet etti. Basına kapalı gerçekleşen sohbetin ardından Müdür Muslu ve personeli Tapu Müdürlüğü'ne geçerek, kuruluş yıldönümünü vatandaşlarla kutladı.
GÜN BOYU PASTA VE İÇECEK İKRAM EDİLDİ
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 164. Kuruluş Yıldönümü nedeniyle Çerkezköy Tapu Müdürlüğü'nde gün boyu vatandaşlara pasta ve soğuk içecek ikram edildi. İkramı şaşkınlık içerisinde kabul eden vatandaşlara, görevli personel "Bugün bizim kuruluş yıldönümümüz" açıklamasını yaptı. Tapu işlemleri için gelen vatandaşlar, personeli kutlamayı ihmal etmedi. İkramın tadına bakan Çerkezköylüler, "Hayırlı olsun" diyerek Tapu Müdürlüğü'nün 164.  Kuruluş Yıldönümü'nü kutladı.
Kuruluş yıldönümü nedeniyle  bir açıklama yapan Müdür Raziye Muslu, "164 yıllık geçmişi olan Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, merkez ve taşrada 17 bini aşkın personelle 22 Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü, 957 Tapu Müdürlüğü, 325 Kadastro Müdürlüğü ile ülkemizin tüm il ve ilçelerinde birimi olan, yılda ortalama 7 milyon civarında işlem yapan, 20 milyonun üzerinde vatandaşımıza hizmet veren yaygın ve köklü bir kurumdur. Genel Müdürlüğümüz, insanlara bireysel bir hak olarak tanınmış olan mülkiyet hakkı var oldukça işlevini sürdürecek ve önemli hizmetler yapmaya devam edecektir" dedi.
İŞTE TAPUNUN PROJELERİ
Açıklamasında Tapu personeline de teşekkür eden Muslu, "Yoğun ve özverili çalışmalarıyla zor şartlarda üzerine düşen görevleri en iyi şekilde yapma gayreti ve azmi içinde olan çalışanlarımız Genel Müdürlüğümüz'ün yürüttüğü projeleri de çok başarılı bir şekilde yerine getirmektedir" dedi. Muslu daha sonra Tapu Müdürlüğü olarak yürütülen projelere değindi. Muslu sözlerini şöyle sürdürdü:
"Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü dünya standartlarına uygun hizmet sunmak amacıyla başlatmış olduğu TAKBİS (Tapu ve Kadastro Bilgi Sistemi), TARBİS (TAPU Arşiv Bilgi Sistemi), Tesis Kadastrosu, TKMP (Tapu ve Kadastro Modernizasyon Projesi) TUSAGA-Aktif Projesi, Türkiye Ulusal Coğrafi Bilgi Sistemi (TUCBS) Projesi, Harita Bilgi Bankası, Ortafoto Bilgi Sistemi, Online Randevu Sistemi, SKGP (Sürekli Kurumsal Gelişim) Projelerinin tamamını hayata geçirme çalışmalarına hızlı sürdürmektedir. Projelerin büyük bölümünü de hayata geçirmiştir. İçinde yaşadığımız bilgi ve iletişim çağında elaman alt yapısı eğitimleri sağlanarak insan gücünü bilgi toplumuna katkıda bulunacak bir seviyede çıkartmak, kurumumuzun en önemli hedeflerinden biridir."
NUMARATÖRLÜ RANDEVU SİSTEMİ UYGULANMAKTA
Tapu Müdürlüğü'nde yürütülen işlemlerden vatandaşların kolaylaştırılması için bir dizi yeni uygulama başlatıldığını hatırlatan Raziye Muslu, şunları kaydetti: "Tapu hizmetlerinin kaliteli şekilde sunulması amacıyla Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından iş ve işlem süreçleri devamlı olarak gözden geçirilmekte ve sorun üreten süreçlerde gerekli düzeltmeler ve iyileştirmeler yapılmaktadır. Tapu ve Kadarstro Bölge Müdürlüklerinde başlatılan ve 213 Tapu Müdürlüğü'nde faaliyete geçen online başvuru ve numaratörlü randevu sistemi yöntemiyle vatandaşlarımızın işlemleri daha kolay ve hızlı bir şekilde sonuçlandırılmaktadır.
Tapu Müdürlüklerinin fiziki koşulları ve mekansal sorunları da büyük ölçüde çözülmüştür. Çalışanların kişisel ve mesleki gelişimini sağlamaya ve etik kültürü oluşturmaya yönelik eğitim programları ve seminerler düzenlemekle birlikte Kurumda bireysel ve toplumsal sorumluluk anlayışının yerleşmesine yönelik çalışmalar devam etmekte. Hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik 'Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi' çalışmaları pilot bölgelerde tamamlanmış olup yaygınlaştırma çalışmaları devam etmektedir."
YURT DIŞINDA HİZMET BAŞLIYOR
Tapu Müdürü Raziye Muslu, kuruluş yıldönümü nedeniyle yaptığı açıklamasını "Yeni çıkan Teşkilat Yasasıyla birlikte Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü tapu işlemlerine yönelik yurt dışı temsilciliklerimizde de hizmet vermeye başlayacaktır. Ayrıca yurt içinde de vatandaşlarımızın bulunduğu ildeki Tapu Müdürlüklerine müracaat ederek başka bir ilde bulunan taşınmazı ile ilgili işlem yapabilme kolaylığı getirilmiştir. Yine Teşkilat Yasasıyla ilgili Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü merkez birimleri daha çağdaş ve fonksiyonel hale getirilmiştir. Tapu işlemlerinin gerçekleştirilmesi için ihtiyaç duyulan bilgilendirme ile yaşanan olumsuzluklar ve sorunlarda toplumsal duyarlığılığın artırılması amacıyla 444 Tapu (444 82 78) Hizmet Hattı uygulamasına devam edilmektedir. Bu suretle vatandaşların bilgilendirilmesi sağlanmakta ve şikayetler değerlendirilerek anında sonuçlandırılmaktadır" şeklinde tamamladı.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.