Türk Telekom’un Teknik Servisinden hizmet almak isteyen Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans mağdur olduğunu ileri sürdü.
Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans “Bir hafta önce büromu taşıdım. Büromu taşıdıktan sonra internet ve telefon bağlantısı yaptırmak için müracaat ettim fakat teknik sıkıntı var denildi. 1 haftadır ne interneti bağlatabiliyorum, ne de telefonumu. Teknik sıkıntı var denilen Türk Telekom, eski büromun telefon ve internetini ise kapatmak için dilekçe verdiğim aynı gün kestiler” dedi.
GEÇİCİ SÜRE İLE HİZMET VERİLEMİYOR
İnternet ve telefon olmadığı için ofisinde işlerin durduğunu ve bir şey yapamadıklarını kaydeden Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans, yeni internet ve telefon bağlantısı yaptırmak isteyenlerin ve sorun ile karşılaşan vatandaşların Türk Telekom’a müracaat ettiklerinde muhatap bulamadıklarını, Teknik Hizmet Birimi’nin kilitli olduğunu belirterek, “Sorup soruştururken ilgili buluyorsunuz fakat yeni bir sistem oluşumuna gidildiği için geçici süre hizmet verilemediğini belirtiyorlar. Bu sürenin ne kadar olduğunu sorunca da doyurucu bir cevap veren yok” açıklamasını yaptı.
İŞ YERİME BAĞLATAMIYORUZ
Türk Telekom’un internet aboneliği ve tahsilatını yaptığını fakat teknik hizmeti geçikmeli verdiğini öne süren Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans, “Yeni abone yapılıyor, tahsilat yapılıyor. Kesmeye gelince aynı gün yapılıyor fakat teknik altyapı desteği verilmiyor. 1 haftadır iş yerime internet bağlatmaya çalışıyorum ama hala cevap alamadım. Komşu ofislerden, kablosuz internet ağlarından yararlanarak, işlerimizi görmeye çalışıyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
GEÇİCİ SÜRE İLE HİZMET VERİLEMİYOR
İnternet ve telefon olmadığı için ofisinde işlerin durduğunu ve bir şey yapamadıklarını kaydeden Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans, yeni internet ve telefon bağlantısı yaptırmak isteyenlerin ve sorun ile karşılaşan vatandaşların Türk Telekom’a müracaat ettiklerinde muhatap bulamadıklarını, Teknik Hizmet Birimi’nin kilitli olduğunu belirterek, “Sorup soruştururken ilgili buluyorsunuz fakat yeni bir sistem oluşumuna gidildiği için geçici süre hizmet verilemediğini belirtiyorlar. Bu sürenin ne kadar olduğunu sorunca da doyurucu bir cevap veren yok” açıklamasını yaptı.
İŞ YERİME BAĞLATAMIYORUZ
Türk Telekom’un internet aboneliği ve tahsilatını yaptığını fakat teknik hizmeti geçikmeli verdiğini öne süren Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir Türkan Şans, “Yeni abone yapılıyor, tahsilat yapılıyor. Kesmeye gelince aynı gün yapılıyor fakat teknik altyapı desteği verilmiyor. 1 haftadır iş yerime internet bağlatmaya çalışıyorum ama hala cevap alamadım. Komşu ofislerden, kablosuz internet ağlarından yararlanarak, işlerimizi görmeye çalışıyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.