Dr. H. Burç Baykaran Başhekimliğe yükseldi

Çerkezköy Özel İrmet Hospital Hastanesi’nde Başhekimliğe yükselen Dr. Hakkı Burç Baykaran, Özel Çerkezköy Hastanesi’nden başlayan ve Çerkezköy Özel İrmet Hospital Hastanesi’nde devam eden görevi hakkında açıklamalarda bulundu

Dr. H. Burç Baykaran Başhekimliğe yükseldi
06 Ocak 2017 Cuma 15:37

YAKLAŞIK 5 YILDIR BU AİLENİN BİR ÜYESİ
2012 yılında Özel Çerkezköy Hastanesi’nin acil bölümünde göreve başladığını belirten Dr. Baykaran, hastanenin taşınması ve isminin Çerkezköy Özel İrmet Hospital Hastanesi olmasından sonra hem Acil Sorumlusu hem de Başhekim Yardımcısı olduğunu kaydetti. Yeni yılla birlikte Başhekimlik görevine yükseldiğini ifade eden Dr. Hakkı Burç Baykaran hastane yönetimi başta olmak üzere desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederek, yeni görevini layıkıyla yerine getireceğinden kimsenin şüphesinin olmamasını istedi.
ONURUNU YAŞIYORUM
Yeni görevinin ardından açıklamalarda bulunan Çerkezköy Özel İrmet Hospital Hastanesi Başhekimi Dr. Hakkı Burç Baykaran şu ifadeleri kaydetti: “Genç ve dinamik bir hekim kadrosuna sahip, çağın gerektirdiği teknolojik altyapıyla donatılmış sadece Çerkezköy için değil bölgenin sağlık ihtiyaçlarına hizmet etmek için planlanmış büyük bir yatırımın sağlık yöneticiliğini yapmanın onurunu yaşıyorum. Elimizde ciddi bir değer olduğunun bilincindeyiz. Şahsım adına bu değerin oluşmasında, madden ve manen gösterdikleri üstün çabalardan ötürü Sayın Op. Dr. Ahmet Türker ve Sayın Op. Dr. İrfan Tombalak’a teşekkürü bir borç bilirim.
EKİP ÇALIŞMASI KALİTEYİ BERABERİNDE GETİRİYOR
Günümüzde düzgün yapıldığında rekabetin her zaman beraberinde kaliteyi getirdiği inancıyla, hasta odaklı düşünürken tüm çalışanlarıyla uyum içersinde çalışan bir organizmayı sürekli dinamik tutmak amacıyla çalışılmasının zorunluluğu yadsınamaz bir gerçektir. Hastaneler sağlık hizmet sunumu yaparlarken bu işin arka planında ciddi bir lojistik, otelcilik hizmetleri, insan kaynakları, muhasebe, teknik hizmetler gibi farklı birçok alanda yapılanmalar yapmaktadırlar. Tüm bu birimlerin eşgüdümlü olarak sorunsuz çalışmaları toplam kalite yönetiminin olmazsa olmazıdır. Bu aynı zamanda yöneticiler olarak bizlerin başarılı yaptığımız her uygulamada başarımızı beraber kutlamamız ve oluşabilecek sorunların çözümlerinde de ortak akıl yürütmemizi zorunlu kılmaktadır.
HASTA VE ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ
Hasta ve çalışan memnuniyetini takip etmek, otokontrol ve kalite çıtasının yükselmesi için önemli olduğundan, hastalarımız ve çalışanlarımızın yaşadıkları her türlü sorunla ilgili yapıcı eleştirilerine açık olduğumuz, bunu da iyiye ulaşmak için önemsediğimizi bildirir, tüm mesai arkadaşlarımla birlikte herkese sağlıklı günler dilerim.”
Haber: Uğur Kılıç
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nergis - 7 yıl önce
PARDON DR.UZMANLIK ALANI NEDİR ACABAA.....