ÇERKEZKÖY BELEDİYESİ’NDEN YENİ YIL TEBRİĞİ
Çerkezköy Belediyesi 2015 yılına sayılı günler kala hazırladığı tebrik kartları ile vatandaşların yeni yılını kutluyor.
TÜM HANELERE TESLİM EDİLİYOR
Üzerinde Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay’ın “2015 yılının ülkemize barış, huzur ve mutluluk getirmesi dileklerimle tüm hemşerilerimin yeni yılını kutluyorum; sevgi ve saygılarımla” mesajının yeni yıl tebrik kartları postalanarak ilçe genelindeki tüm vatandaşlarımızın hane adreslerine teslim ediliyor.Haber: Uğur Can Avcılar