Alo Devlet Hastanesi'nden arıyoruz

Yaklaşık 1.5 yıldır Çerkezköy Devlet Hastanesi tarafından hastanede yatılı tedavi gören hastaların tedavi sonrası durumunu öğrenmek ve hizmet kalitesindeki memnuniyeti arttırmak için hastanede yatan hastaları telefon ile arayan Çerkezköy Devlet Hastanesi'nin bu uygulaması taktir topluyor.

Alo	Devlet Hastanesi'nden arıyoruz

HASTALAR MEMNUN

Hizmet kalitesini arttırmak amacı ile hastalarına Backround uygulaması yapan Çerkezköy Devlet Hastanesi'nin bu uygulaması önce şaşkınlık, sonra da memnuniyet ile karşılanıyor.

Hastane'de en az bir gece yatan daha sonra tahliye edilen hastalara taburcu olduktan sonra telefon ile ulaşarak durumunu ve memnuniyetini sorduklarını belirten Çerkezköy Devlet Hastanesi yetkilileri, "Hizmet kalitemizi yükseltmek ve hastamızın olası bir durumdan zarar görmemesi için yaklaşık 1.5 yıl önce başlatmış olduğumuz telefon uygulaması hastalarımız tarafından memnuniyetle karşılanıyor. Bu uygulamadaki amacımız hastanemizin memnuniyet kalitesini arttırmak.

HASTALARIN DURUMU SORULUYOR

Hastanemizin memnuniyet kalitesini arttımak için yaklaşık 1.5 yıl önce başlatmış olduğumuz telefon uygulamamız şu şekilde yapılıyor:

Herhangi bir rahatsızlık nedeni ile hastanemizde en az bir gece kalan hastalarımız taburcu edildikten sonra bir kaç gün içerisinde hastalarımızı kayıt sırasında bize bildirmiş oldukları telefon numarasından kendilerini arayıp önce sağlık durumlarını, herhangi bir ağrı veya emareleri olup olmadığını soruyoruz.

Daha sonra ise hastanemizde kaldığı süre içerisinde kendisine yapılan muayene, tetkik ve muamele ile ilgili sorular sorup değerlendirme alıyoruz. Hastalarımız bu duruma pek alışık olmadıkları için önce biraz şaşkınlıkla durumu karşılıyorlar. Daha sonra ise hastalarımız normale dönüyorlar.

MENNUNİYETİ ARTTIRMA PROJESİ

Bu uygulama ile hastalarımızın taburcu olduktan sonraki durumlarını kontrol altında tuttuğumuz gibi aynı zamanda hastalarımızın ve hasta yakınlarının memnuniyetlerini kazanma girişiminde bulunuyoruz.

Çerkezköy Devlet Hastanesi olarak öncelikli hedeflerimizin arasında hastamızın tam olarak iyileşmisini sağlamak. Bunun yanı sıra hasta memnuniyetini arttırma projemiz kapsamında, hastalarımıza her anlamda iyi hizmetler vermekte diğer bir öncelikli hedefimiz" şeklinde açıklamada bulundular.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.