Çerkezköy Kaymakamlığı’ndan yapılan açıklamaya göre; Kurban Bayramının 1. Günü saat 14:00’da Çerkezköy Cumhuriyet Meydanı’nında vatandaşlarla bayramlaşma yapılacak.
Bayramlaşma, Kovid-19 salgın hastalığı tedbirleri çerçevesinde gerçekleştirilecek. Cumhuriyet Meydanın’da gerçekleşecek bayramlaşmanın akabinde Çerkezköy Kaymakamlığı tarafından kurum ve kuruluşlardan bazıları ziyaret edilecek.





