Gündem

Tekirdağ'da Belediye Personeline Uyuşturucu ve Dijital Güvenlik Eğitimi

Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik düzenlediği eğitimde uyuşturucuyla mücadele, güvenli internet kullanımı, siber farkındalık ve dijital tehditler hakkında bilgilendirme yaptı.

Abone Ol

Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü, toplumda farkındalığı artırmak amacıyla Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik uyuşturucuyla mücadele ve dijital güvenlik konularında bilgilendirme programı düzenledi.

İl Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen programa İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı da katılarak belediye personeliyle bir araya geldi.

Eğitim kapsamında çocuklar ve gençlerin uyuşturucu madde kullanımına ilişkin karşı karşıya kaldığı riskler ile dijital oyun platformları ve çevrim içi mecralarda yaşanabilecek güvenlik tehditleri hakkında katılımcılara bilgi verildi.

Programda ayrıca güvenli internet kullanımı, siber farkındalık, sosyal medya kaynaklı tehditler, çevrim içi oyunların taşıdığı riskler ve ebeveynlerin çocuklarını dijital ortamda karşılaşabilecekleri tehlikelere karşı nasıl koruyabilecekleri konuları ele alındı.

İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı, bilgilendirme faaliyetlerini yalnızca okullarla sınırlı tutmadıklarını belirterek toplumun tüm kesimlerine ulaşmayı hedeflediklerini ifade etti.

Turanlı, "Çocuklarımızı ve gençlerimizi korumak, ailelerimizi bilinçlendirmek ve Tekirdağ'ın huzur ve güvenliğini güçlendirmek amacıyla bilgilendirme faaliyetlerimizi aralıksız sürdüreceğiz." dedi.