Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda, eğitim kurumlarında yürütülen sosyal sorumluluk, sağlık ve çevre bilinci çalışmalarına katkı sağlayan öğretmen, sağlık personeli ve öğrencilere teşekkür belgeleri verildi.

Programda, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının teşvik edilmesi ve çölyak hastalığı konusunda farkındalık oluşturulması amacıyla düzenlenen "Glutensiz ve Hareketli Yaşam" etkinliğine katkı sunan Ebru Nayim Fen Lisesi Sosyal Yardımlaşma ve Sosyal Sorumluluk Projeleri Kulübü öğrencileri ile okul hemşiresi Fadime Erdoğan teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.

Ayrıca, OPET Petrolcülük AŞ ile Milli Eğitim Bakanlığı iş birliğinde yürütülen "Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" projesi kapsamında gerçekleştirilen sosyal sorumluluk yarışmasında il genelinde derece elde eden okullar adına proje sorumlusu öğretmenlere de teşekkür belgeleri takdim edildi.

Belgeleri veren Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Abdülaziz Yeniyol, öğrencilerin sosyal, kültürel ve çevresel farkındalıklarının gelişmesine katkı sunan tüm öğretmenlere, sağlık personeline ve projelerde emeği bulunan paydaşlara teşekkür etti.

NKÜ’de “İstanbul’u Giyiniyorum” Sergisi Açıldı: Tarih Kumaşla Buluştu
NKÜ’de “İstanbul’u Giyiniyorum” Sergisi Açıldı: Tarih Kumaşla Buluştu
İçeriği Görüntüle

Yeniyol, özveriyle yürütülen çalışmaların eğitim camiasına önemli katkılar sunduğunu belirterek görev alan tüm eğitimcileri başarılarından dolayı tebrik etti.