BATAKLIK GİBİ

 

Tır parkının bakımsızlığından şikayet eden tır şoförleri kendilerine karşı takınılan kayıtsızlığı eleştirdiler. Bir an önce çözüm beklediklerini dile getiren şoförler "Sizde görüyorsunuz durum ortada. Her yer çamur içinde. Tır park ediyoruz aşağı inemiyoruz, bataklık gibi. Bir yağmur, kar yağınca her yer çamur oluyor. Mıcır var ama çok az. Buraya acilen çözüm bulunmasını istiyoruz" ifadelerini kullandılar.

 

YAZIN YOZ KIŞIN ÇAMUR

 

Yaz aylarında da bu durumun tam tersi şekle girdiğini belirten şoförler "Yaz aylarında da çamur yerini toza bırakıyor. Aynı şekilde yine zorlanıyoruz. Yazın toz, kışın çamur. Tır parkının yaşanacak bir hale gelmesini istiyoruz. Yetkilileri görevlerinin başına çağırıyoruz" şeklinde konuştular.

 

Haber: Uğur Can Avcılar