Akay Korona Virüs aşısının ilk dozunu yaptırdı
Bilim Kurulunun tavsiyesi üzerine Covid 19 aşı sırası gelen Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy İlçe Sağlık Müdürlüğüne giderek aşısını oldu. İlk doz Covid 19 aşısını olan Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy İlçe Sağlık Müdürü Dr. Olcay Palak ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür etti.
Korona belasından kurtulmanın tek yolunun tedbirlere uymak ve aşıdan geçtiğini ifade eden Akay, “Dünyayı etkisi altına alan bu beladan kurtulmak için Sağlık Bakanlığımızın aşı takvimine uyarak, sıranız geldiğinde aşınızı vurulmanızı tavsiye ediyorum. Bu vesileyle büyük bir özveri ile çalışan sağlık emekçilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Türkiye’de İl Olmaya En Yakın İlçeler Açıklandı: Çorlu Listede Yer Aldı
Çerkezköy’de Siteye Ateş Açan Şüpheli Yakalandı
DenizBank Çöktü mü? Mobil Bankacılık Erişim Sorunu İçin Açıklama Geldi
Çerkezköy’de Feci Kaza: Elektrikli Bisiklet Sürücüsü Hayatını Kaybetti
Eriklice Sahili Yenileniyor: Modern Sahil Projesinde Çalışmalar Sürüyor
Gaz Kokusu İhbarında Acı Gerçek: Yaşlı Adam Evinde Hayatını Kaybetmiş Halde Bulundu





