Atatürk Caddesi’nde dönüşüm başladı
Trafik sirkülasyon projesi kapsamında, Atatürk Caddesi’nin altı yol kavşağı ile Cumhuriyet Meydanı arasında kalan kısımda çalışmalar başladı. İlk etapta kaldırım kenarlarına ıhlamur ağaçları dikilirken; orta refüjdeki ağaçlar budanıyor. İlgili çalışmaların tamamlanmasından sonra, yarın akşam saatlerinde orta refüjdeki ağaçların söküm işlemine başlanması planlanıyor. Tüm bu çalışmalarda sona gelinmesiyle bahse konu yolun orta refüjü kaldırılarak şeritler birleştirilecek. Bu düzenlemeyle, trafik yoğunluğunun daha da azaltılması hedefleniyor.
Trend Haberler
Saray’da Feci Kaza: Minibüs ile Otomobil Çarpıştı, 1 Kişi Hayatını Kaybetti
5 İlde Şafak Operasyonu: Sokak Çetesine Büyük Darbe
Trakya’da Arpa Hasadı Başladı: Verimde Yüzler Gülüyor
Candan Yüceer: “Tekirdağ Tarihinin En Güçlü Araç Filosunu Oluşturduk”
Kıbrıs Gazisi İbrahim Bahçeli Askeri Törenle Son Yolculuğuna Uğurlandı
Yola Dökülen Yağ Kazaya Neden Oldu: Scooter Sürücüsü Yaralandı





