Atatürk Caddesi’nde dönüşüm başladı
Trafik sirkülasyon projesi kapsamında, Atatürk Caddesi’nin altı yol kavşağı ile Cumhuriyet Meydanı arasında kalan kısımda çalışmalar başladı. İlk etapta kaldırım kenarlarına ıhlamur ağaçları dikilirken; orta refüjdeki ağaçlar budanıyor. İlgili çalışmaların tamamlanmasından sonra, yarın akşam saatlerinde orta refüjdeki ağaçların söküm işlemine başlanması planlanıyor. Tüm bu çalışmalarda sona gelinmesiyle bahse konu yolun orta refüjü kaldırılarak şeritler birleştirilecek. Bu düzenlemeyle, trafik yoğunluğunun daha da azaltılması hedefleniyor.
Trend Haberler
Tekirdağ Büyükşehir’den Temiz Denizler İçin Farkındalık Etkinliği
Kapaklı’da Bıçaklı Kavga: 1 Yaralı
Çerkezköy’de Minikler İçin Eğitici Yaz Atölyeleri Başlıyor
Modifiye Araç Tutkunları Çorlu’da Buluştu
Tekirdağ’da 18 Milyonluk Telefon Dolandırıcılığı Şebekesi Çökertildi
Çorlu’da Modifiye Tutkunları Buluştu: 300 Araç Sergilendi





