Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Başkan Albayrak İlçe Belediye Başkanları İle Buluştu
Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, ilçe belediye başkanları ile video konferans sistemi üzerinden toplantı yaparak çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Başkan Kadir Albayrak, Covid-19 salgının yaşandığı günlerde çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Başkan Albayrak bu kapsamda ilçe belediye başkanları ile video konferans üzerinden bir araya gelerek hem salgınına karşı alınan tedbirler hem de diğer çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Türkiye’de İl Olmaya En Yakın İlçeler Açıklandı: Çorlu Listede Yer Aldı
Çerkezköy’de Siteye Ateş Açan Şüpheli Yakalandı
DenizBank Çöktü mü? Mobil Bankacılık Erişim Sorunu İçin Açıklama Geldi
Çerkezköy’de Feci Kaza: Elektrikli Bisiklet Sürücüsü Hayatını Kaybetti
Eriklice Sahili Yenileniyor: Modern Sahil Projesinde Çalışmalar Sürüyor
Gaz Kokusu İhbarında Acı Gerçek: Yaşlı Adam Evinde Hayatını Kaybetmiş Halde Bulundu





