Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Başkan Albayrak İlçe Belediye Başkanları İle Buluştu
Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, ilçe belediye başkanları ile video konferans sistemi üzerinden toplantı yaparak çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Başkan Kadir Albayrak, Covid-19 salgının yaşandığı günlerde çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Başkan Albayrak bu kapsamda ilçe belediye başkanları ile video konferans üzerinden bir araya gelerek hem salgınına karşı alınan tedbirler hem de diğer çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Toplantı sonrasında yaptığı açıklamada Tekirdağ’a hizmet için görevine devam ettiğini belirten Başkan Albayrak, “Tüm dünya zor bir süreçten geçiyor. Vatandaşlarımız ve Tekirdağ için her türlü hizmete hazırız. Bu günleri hep beraber, sağlıkla atlatacağımıza inanıyorum. Süreç boyunca bizler görevimizin başında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Saray’da Feci Kaza: Minibüs ile Otomobil Çarpıştı, 1 Kişi Hayatını Kaybetti
5 İlde Şafak Operasyonu: Sokak Çetesine Büyük Darbe
Trakya’da Arpa Hasadı Başladı: Verimde Yüzler Gülüyor
Candan Yüceer: “Tekirdağ Tarihinin En Güçlü Araç Filosunu Oluşturduk”
Kıbrıs Gazisi İbrahim Bahçeli Askeri Törenle Son Yolculuğuna Uğurlandı
Yola Dökülen Yağ Kazaya Neden Oldu: Scooter Sürücüsü Yaralandı





