Göreve geldiği 2014 yılından bu yana ‘Çerkezköy’ü Birlikte Yönetiyoruz’ sloganı ile hizmet etme gayretinde olduğunu kaydeden Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, “Periyodik aralıklarla gerçekleştirdiğimiz bu görüşmelerde Belediyemizi ziyaret eden vatandaşlarımız isteklerini, sıkıntılarını, fikirlerini bizimle paylaşıyorlar. Onlar ile karşılıklı sohbet edip fikir alış-verişinde bulunuyoruz. Dile getirdikleri sorunları çözmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
VATANDAŞLA BULUŞMALARA DEVAM EDİYOR
Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy Belediyesi İletişim Merkezinde vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi.
Trend Haberler
Saray’da Feci Kaza: Minibüs ile Otomobil Çarpıştı, 1 Kişi Hayatını Kaybetti
5 İlde Şafak Operasyonu: Sokak Çetesine Büyük Darbe
Trakya’da Arpa Hasadı Başladı: Verimde Yüzler Gülüyor
Candan Yüceer: “Tekirdağ Tarihinin En Güçlü Araç Filosunu Oluşturduk”
Kıbrıs Gazisi İbrahim Bahçeli Askeri Törenle Son Yolculuğuna Uğurlandı
Yola Dökülen Yağ Kazaya Neden Oldu: Scooter Sürücüsü Yaralandı





