Göreve geldiği 2014 yılından bu yana ‘Çerkezköy’ü Birlikte Yönetiyoruz’ sloganı ile hizmet etme gayretinde olduğunu kaydeden Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, “Periyodik aralıklarla gerçekleştirdiğimiz bu görüşmelerde Belediyemizi ziyaret eden vatandaşlarımız isteklerini, sıkıntılarını, fikirlerini bizimle paylaşıyorlar. Onlar ile karşılıklı sohbet edip fikir alış-verişinde bulunuyoruz. Dile getirdikleri sorunları çözmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
VATANDAŞLA BULUŞMALARA DEVAM EDİYOR
Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy Belediyesi İletişim Merkezinde vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi.
Trend Haberler
Kapaklı’da Bıçaklı Kavga: 1 Yaralı
Tekirdağ’da 18 Milyonluk Telefon Dolandırıcılığı Şebekesi Çökertildi
Tekirdağ Büyükşehir’den İşitme Engelli Ailelere “CODA Güvende” Desteği
Tekirdağ’da Ormanlara Giriş Yasaklandı! Yasak 12 Haziran’da Başlıyor
Modifiye Araç Tutkunları Çorlu’da Buluştu
Çorlu’da Modifiye Tutkunları Buluştu: 300 Araç Sergilendi





