Yemeğe haftasonu olması nedeni ile katılım beklenen düzeye ulaşmazken, yemekte bir konuşma yapan Belediye Başkanı Efrahim Yeşil, iftara katılan tüm sanayicilere teşekkür etti. Veliköy Bediyesi olarak üreten, istihdam sağlayan, taşın altına elini koyan sanayicilerin sorunlarına, isteklerine karşı duyarlı olduklarını ve ellerinden ne geliyorsa yapmaya gayret ettiklerini belirten Başkan Efrahim Yeşil, sanayicilerinde bu yaklaşımdan ve iyi niyetten memnun olduklarını kaydetti.

Veliköy Belediyesi tarafından verilen iftar yemeğinin mübarek Kadir Gecesi'ne denk gelmesi nedeni ile iftara katılan herkesin Kadir Gecesi'ni ve mübarek Ramazan Bayramını kutlayan Belediye Başkanı Efrahim Yeşil, konuşmasının sonunda tekrar katılanlara teşekkür etti.