Kapaklı Belediyesi ISO:10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi Almaya Hak Kazandı

Kapaklı Belediyesi, Türk Standartları Enstitüsü tarafından ISO 10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya layık görüldü.

Kapaklı Belediyesi ISO:10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi Almaya Hak Kazandı
Tamer Avcılar
Tamer Avcılar
02 Mayıs 2023 Salı 22:03

Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin öncülüğünde başlatılan, vatandaş memnuniyetini en üst seviyede hedefleyerek kurum içerisinde verimliliği ve hizmet kalitesini artırmayı amaçlayan bir süreçler yönetimi olan Kalite Yönetimi yolculuğu kapsamında Kapaklı Belediyesi’ne TSE tarafından ISO 10002 Belgesi verildi.

Kapaklı Belediyesi Eğitim Salonu’nda düzenlenen belge takdim törenine Kapaklı Belediye Başkan Yardımcıları, Birim Müdürleri ve Kalite Yönetimi temsilcileri katıldı.

“VATANDAŞLARLA BİREBİR İLETİŞİM İÇERİSİNDEYİZ”

Törende konuşan Kapaklı Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Çevik, Kapaklı’nın ciddi bir nüfus artışı yaşadığını ve buna paralel belediyenin de kurumsal bir yapıda kaliteli hizmet anlayışı ile vatandaşlarla birebir, çözüm odaklı iletişim halinde olduklarını söyledi. Kapaklı Belediyesi’nin daha önce hem Sıfır Atık hem de ISO 9001:2015 belgelerine layık görüldüğü kaydeden Başkan Yardımcısı Çevik, ISO 10002 belgesini aldıkları içinde mutlu olduklarını ifade etti.

TSE Marmara Bölge Koordinatörü Dr. Metehan Çalış da, Kapaklı Belediyesi’nin kalite yolculuğunda ciddi yol kat ettiğini söyledi.

ISO 10002 BELGESİ TAKDİM EDİLDİ

Konuşmaların ardından yapılan takdim töreninde TSE Marmara Bölge Koordinatörü Dr. Metehan Çalış, Muayene Gözetim ve Belgelendirme Grup Başkanı Olcay Temel ve TSE İstanbul Belgelendirme Müdürü Akdoğan Bulut tarafından Kapaklı Belediye Başkan Yardımcıları Gökhan Çevik, Serpil Sevgi ve Nihat Toprak’a ISO 10002 Belgesi takdim edildi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.