PERYÖN ZAMANI ETKİN KULLANMA EĞİTİMİ VERDİ

Peryön, yeni seminer salonunun açılışını 'Uygulamalı Etkin Zaman Yönetimi' konulu eğitimle yaptı. Peryön Yönetim Kurulu Başkanı Özber Çetin, yeni eğitim salonunun diğer sivil toplum örgütlerine de açık olduğunu belirtti

PERYÖN ZAMANI ETKİN KULLANMA EĞİTİMİ VERDİ
23 Ocak 2013 Çarşamba 08:26

PERYÖN (Türkiye İnsan Yönetimi Derneği) Trakya Şubesi, yeni yıla yeni bir eğitim salonu ile girdi. Yeni salonun ve 2013’ün ilk eğitimi de 'Uygulamalı Etkin Zaman Yönetimi' konulu seminer oldu.
PERYÖN Trakya Şubesi'nce düzenlenen ücretsiz eğitimde, PERYÖN Üye ve Gönüllülerine eğitmen Melih Bozcan tarafından 'Uygulamalı Etkin Zaman Yönetimi' eğitimi verildi. 40 kişilik bir grubun katıldığı eğitimin ardından Peryön Yönetim Kurulu Başkanı Özber Çetin, katılımcılara gelecek faaliyetler ile ilgili bilgi verdi.
PERYÖN'ün Seminer Salonu hakkında kısa bir bilgi veren Özber Çetin, yeni salonun 40 kişilik sıra düzenli, barkovizyonlu, tam donanımlı bir eğitim ve toplantı salonu olarak hizmete soktuklarını açıkladı. Eğitim salonu ile ilgili olarak bölgemizde herkese açık bir şekilde eğitim ve toplantıların organize edilebileceğini ve bu tür organizasyonlarda diğer sivil toplum örgütleri, dernekler ve oluşumlarında anlaşmalar doğrultusunda salonu kullanabileceklerini belirten Çetin, Kılıçoğlu Danış Towers C Blok Kat:1 Daire:6'daki yeni dernek seminer salonun önümüzdeki günlerde de birçok eğitime ev sahipliği yapacağını kaydetti.
Geleneksel hale getirilen 'PERYÖN Trakya Salı Buluşmaları'nı da bu seminer salonunda gerçekleştireceklerini belirten Çetin, salonun herkese hayırlı, uğurlu olmasını dileğiyle 2013 yılının ilk toplantısını kapattı.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.