TREDAŞ’TAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTTIRACAK YENİ BİR ADIM

12 saati aşan kesinti için abonelere tazminat hakkı

TREDAŞ’TAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTTIRACAK YENİ BİR ADIM
Tamer Avcılar
Tamer Avcılar
02 Temmuz 2021 Cuma 11:44

TREDAŞ müşterileri, bölgelerinde meydana gelen planlı ya da plansız 12 saati aşan her kesinti için tazminat ödemesi talep edebilecek.
Elektrik hizmeti sağladığı Tekirdağ, Kırklareli ve Edirne illerindemodern bir teknolojik alt yapı kurmak için çalışmalarını aralıksız sürdüren Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ)müşteri memnuniyetini artıracak yeni bir adım attı.
Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliğince TREDAŞ, hizmet verdiği bölgelerde meydana gelen bildirimli veya bildirimsiz 12 saati aşan her kesinti için müşterilerinetazminat ödemesi yapacak. 
2014 yılından günümüze kadar meydana gelen kesintileri kapsayan düzenlemede, tazminat hakkına sahip olan müşteriler TREDAŞ web sitesinde oluşturulan sorgulama ekranı üzerinden abone numarası veya TC numarası ile giriş yaparak sorgulamalarını gerçekleştirebilecek.
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.