SEVGİ VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM
Yemeğe katılan misafirler ile yakından ilgilenen ve hepsi ile ayrı ayrı sohbet edip, halini, hatırını soran Belediye Başkanı Vahap Akay, "Bizlere yılın her anı yaşlılarımıza, büyüklerimize saygı göstermeyi, onlara sahip çıkmayı, saygı ve sevgide kusur etmemeyi, şefkatli davranmayı öğrettiler. Bu bilinç ile davetimize katılan tüm büyüklerimizin ve burada misafir edemediğimiz tüm yaşlılarımızın ellerinden öpüyorum, sevgi ve selamlarımı iletiyorum. Geriye kalan ömürlerinde sağlık, sıhhat ve esenlikler diliyorum" dedi.
HEDİYE VERİLDİ
Yemeğin sonunda Belediye Başkanı Vahap Akay ve Belediye Başkan Yardımcısı Esengül Güven tarafından yemeğe katılan yaşlılara hediyeleri verildi.





