Vatandaş hizmetten memnun değil

Çerkezköy Belediyesi tarafından 2013 yılında yaptırılan Çerkezköy Belediyesi Şehirlerarası Otogarınındaki hizmet vatandaşların tepkisini çekiyor.

Vatandaş hizmetten memnun değil
13 Kasım 2014 Perşembe 07:44

ŞİKAYETLERİNİ DİLE GETİRDİLER

Otogar içerisinde yeterli güvenlik önleminin alınmamasından, geç saatlerde gelen otobüslerde şehiriçine gidecek olan yolcular için herhangi bir ulaşım aracının otogarda bulunmamasından, otogarın temiz olmamasından ve otogarda bulunan bazı firma çalışanlarının yolculara hitap şekillerinin kaba olmasından şikayetçi olan vatandaşlar bu konularda gerekli işlemlerin yapılması için yetkililere seslendiler.

BELLİ SAATLERDE SERVİS OLABİLİR

Çerkezköy Belediyesi Otogar'ına şehir dışından gece geç saatlerde gelen araçlarda yolcuların evlerine gitmeleri için ya taksiye binmeleri ya da özel araçlarını beklemeleri gerektiğini dile getiren vatandaşlar "Şehir dışından Çerkezköy'e geç saatte gelen otobüslerde, otogar içerisinde evlerimize gitmemiz için herhangi bir dolmuş bulunmuyor. Sadece iki ya da üç tane taksi bulunuyor. Fakat bu da yeterli derecede değil. Firma sahiplerinin geç saatlerde gelen otobüsler için şehir içlerine servis kaldırmalarını istiyoruz. Belli saatlerde bu hizmeti verirlerse bu problem çözülebilir" ifadelerini kullandılar.

DAHA FAZLA GÜVENLİK TEDBİRİ ALINMALI

Geçtiğimiz günlerde yaşanan silahlı olay sonrası, otogar içerisinde güvenliğin yeterli derecede sağlanamadığını da belirten vatandaşlar "Akşam saatlerinde otogarda ışıklandırma sistemi yeterli olmuyor. Bazı alanlar karanlık oluyor. Bu da tehlike arz ediyor. Otogarın çevresinde zaten bir şey yok. Bir de karanlık olunca insan ister istemez huzursuz oluyor. Güvenliğin daha tedbirli alınması gerekiyor" dediler.

SİGAR İÇİLİYOR

Vatandaşlar ayrıca, otogarın yeterli derecede temiz olmamasından ve firma yetkililerinin yolculara davranış biçimlerinden rahatsız olduklarını dile getirirken "Otogar'ın tuvaletleri ve etrafı temizlik açısından pek uygun görünmüyor. Otogar binası ve bazı yazıhanelerin içerisinde yasağa rağmen görevlilerin sigara içmesi ve onlardan cesaret alan vatandaşların da aynı davranışı sergilemesi bekliyen ve bilet alan yolcuların tepkisine neden oluyor.
Ayrıca bazı firma yetkilileri yolculara iyi hitap etmiyor. Müşteri her zaman haklıdır sözü maalesef otogarda yetkili her zaman haklıdır olarak uygulanıyor. Sonuçta bizler paramızı verip bilet alıyor ve yolculuk yapıyoruz. Yetkililerin de bizlere daha iyi bir hizmet vermesi gerekiyor ki bizlerde onları tercih edelim" dediler ve tüm bu sıkıntıların çözülmesi konusunda gerekli yerlerden talepte bulunurken otogara uğrayan dolmuşların bekleme yapması konusunda da gerekli tedbirlerin alınmasını istediler.

Haber: Uğur Can AVCILAR

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan ERKAN - 10 yıl önce
inşallah bu haberden sonra zabita arkadaşlar buralari sigara konusunda denetlerler
Avatar
vatandaş - 10 yıl önce
süpr otogar yapıldı harika otogar yapıldı diyen yalakaları buraya taşıyın orda kendileri yaşasınlar. gece 11 de otobüsten iniyorsun etraf karanlık araba maraba yok, otobüs parası kadar birde taksi parası vermeden eve gidemiyorsun.