Atıl durumdaydı şimdi hayat buldu
Büyükşehir Belediyesi İsmet İnönü İlkokulu okul aile birliği, öğretmen, öğrenci işbirliği ile okulun atıl durumunda bulunan 150 metrekarelik uygulama bahçesi olarak değerlendirildi.
![Atıl durumdaydı şimdi hayat buldu](https://www.cerkezkoy.com.tr/images/haberler/2019/07/atil_durumdaydi_simdi_hayat_buldu_h29764_65503.jpg)
![Tamer Avcılar](https://www.cerkezkoy.com.tr/_themes/hs-royal/images/no_author.jpg)
Tamer Avcılar
HER SINIFIN BİR FİDANI OLDU
Çevre ve doğa sevgisinin yeni nesillere aktarılması için okullarda uygulama bahçelerinin oluşturulması ve bu tür projelerin uygulanması çok önem arz ettiğini kaydeden Okul Müdürü Murat Bektaş, “Okul idaremizin çalışmalarıyla her sınıfın bir fidanı olsun projesi çerçevesinde, okul bahçesinde 42 sınıf meyve fidanı dikildi. Okul bahçesi ve uygulama bahçesinde Mart, Nisan ve Mayıs ayı boyunca yapılan düzenleme çalışmaları kapsamında öğrencilerimizle fidanların bakımı ve sulamasını gerçekleştirildi. Öğrencilerimiz kendi diktikleri fidanları suladı ve bakımında sorumlu oldu” dedi.
“BİZİM İÇİN HER MEKAN OKUL”
Bektaş, “Öğrencilerimin uygulama sayesinde sınıf ortamında öğrendiklerinden daha fazla bilgiyi bahçede edindiğini düşünüyorum. Her aşamada görev alan öğrencilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimiz sınıf ortamında pamukta ve saksıda yetiştirdikleri fideleri, toprakla buluşturarak yetişmesini gözlemlediler. Bizim için her mekanın okul, her olayın da bir kazanım olduğunu görmekteyiz. Öğrencilerimiz öğretmenleri nezaretinde okul bahçesine; domates, salatalık, patlıcan, biber, çilek, kabak, karalahana, marul, mısır vb. bitkileri ekerek yetişmeni gözlemlediler” ifadelerinde bulundu.
Çevre ve doğa sevgisinin yeni nesillere aktarılması için okullarda uygulama bahçelerinin oluşturulması ve bu tür projelerin uygulanması çok önem arz ettiğini kaydeden Okul Müdürü Murat Bektaş, “Okul idaremizin çalışmalarıyla her sınıfın bir fidanı olsun projesi çerçevesinde, okul bahçesinde 42 sınıf meyve fidanı dikildi. Okul bahçesi ve uygulama bahçesinde Mart, Nisan ve Mayıs ayı boyunca yapılan düzenleme çalışmaları kapsamında öğrencilerimizle fidanların bakımı ve sulamasını gerçekleştirildi. Öğrencilerimiz kendi diktikleri fidanları suladı ve bakımında sorumlu oldu” dedi.
“BİZİM İÇİN HER MEKAN OKUL”
Bektaş, “Öğrencilerimin uygulama sayesinde sınıf ortamında öğrendiklerinden daha fazla bilgiyi bahçede edindiğini düşünüyorum. Her aşamada görev alan öğrencilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimiz sınıf ortamında pamukta ve saksıda yetiştirdikleri fideleri, toprakla buluşturarak yetişmesini gözlemlediler. Bizim için her mekanın okul, her olayın da bir kazanım olduğunu görmekteyiz. Öğrencilerimiz öğretmenleri nezaretinde okul bahçesine; domates, salatalık, patlıcan, biber, çilek, kabak, karalahana, marul, mısır vb. bitkileri ekerek yetişmeni gözlemlediler” ifadelerinde bulundu.